سایت علیشمس

پیشرفت خود را با فاصله و نه زمان اندازه گیری کنید. با شروع طولانی مدت و بدون نفس کشیدن ، از استفاده از تایمر یا شمارش ثانیه ها خودداری کنید زیرا خود را از نظر روحی روانی خواهید کرد. [7] درعوض ، اندازه گیری میزان شنا در استخر یا عمق عمق قبل از نیاز به هوا را اندازه بگیرید.

اگر می خواهید زمان خود را پیگیری کنید ، در عوض برای خودتان یک دوست داشته باشید.

ایمن ماندن

هنگام تمرین فرد دیگری را در نزدیکی خود داشته باشید. تمرین به تنهایی خطرناک است زیرا در صورت از دست دادن یا شروع به خفگی یا غرق شدن ، نمی توانید به خود کمک کنید. برای داشتن امنیت بیشتر ، اطمینان حاصل کنید که همسرتان CPR آموزش دیده است ، بنابراین در صورت بروز شرایط اضطراری ، آنها می توانند به شما کمک کنند.

ابتدا در آبهای کم عمق بمانید. به این ترتیب می توانید هنگام رفتن به زیر آب بایستید یا بنشینید. آب پاشی به انرژی اضافی نیاز دارد که از اکسیژن با ارزش شما استفاده می کند. همچنین در صورت نیاز به هوا و یا وضعیت اضطراری سریعاً رسیدن به سطح زمین آسان تر است.

به بدن خود گوش دهید. اگر بینایی شما شروع به کم رنگ شدن یا احساس سبکی سر کرد ، بلافاصله به سطح زمین بروید. به خطر انداختن ایمنی شخصی شما به اندازه چند ثانیه اضافی در زیر آب مهم نیست.پرش ارتفاع یک رویداد دو و میدانی است که در آن شما باید از یک میله افقی در ارتفاعات مختلف بپرید. برای دختران دبیرستانی ، ارتفاع معمولاً از 4 فوت (1.2 متر) شروع می شود و پس از پاک کردن نوار توسط ورزشکار ، 2 اینچ (5 سانتی متر) افزایش می یابد. برای پسران دبیرستانی این نوار از ساعت 5 شروع می شود. دیک فوسبری "Fosbury Flop" را رواج داد و به کمال رساند ، تکنیکی که در آن ورزشکار برای کاهش مرکز ثقل خود از بالای میله قوس می گیرد.

مراحل

"J" را یاد بگیرید. نوار میله را "J" می نامند زیرا وقتی ورزشکار به میله نزدیک می شود به شکل "J" می دود.

از مرکز میله 10 قدم به شکل "J" عقب بروید: قسمت قلاب باید پنج پله باشد و خط باید سه پله باشد. اگر راست پا باشید ، از سمت چپ گودال می دوید ، جامپرهای پای چپ از طرف دیگر وارد می شوند. (این می تواند برای مبتدیان باشد. یافتن کارهایی که انجام آنها برای شما راحت است و مناسب بودن کدام طرف مهم است.)

پنج قدم به جلو و در یک خط مستقیم به سمت گودال بدوید. با این کار می توانید سرعت خود را بدست آورید.

3 مرحله بعدی شما منحنی خواهد شد تا به سمت گودال شتاب بگیرد و گشتاور ایجاد کند (حرکت زاویه ای). این مراحل باید به صورت منحنی اجرا شوند - اگر بخواهید این مراحل را ادامه دهید ، در نهایت به صورت حلقوی شروع به کار می کنید. در عوض ، سه تا بگیرید ، که حرکت دایره ای را شبیه سازی می کند و شما را به سمت میله تسریع می کند.

مرحله دوم تا آخرین مرحله باید یک قدم سریع دیگر به سمت نوار باشد. این مرحله "آخرین مرحله" نامیده می شود. در این مرحله ، شما باید حرکت خود را به سمت جلو ادامه دهید و همچنان باید قد بلند بایستید مثل اینکه یک دوومیدانی باشید. هر دو دست خود را به عقب بیاورید ، در آرنج قفل شده است.

 


بازی و سرگرمی مرحله ,میله ,صورت ,اندازه ,نوار ,گودال ,آخرین مرحله ,ادامه دهید ,fosbury flop ,داشته باشید ,اندازه گیری منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

هر چی که بخوای آموزش و ترفند های گرافیک خرید اینترنتی دختر کفشدوزکی وگربه سیاه خدمات نرم افزاری آزمایشگاه خاک بتن آسفالت وینگاردیم له ویوسا معرفی فیلم خارجی | IMDbFilm دانلود رایگان فیلم با لینک مستقیم